sobota 16. února 2008

Přestávka od korálků
















Když jsem byla na svém blogu naposledy slibovala jsem, že na svůj blog přidám i výrobky z jiného materiálu, než jsou korálky. Tímto svůj slib plním. Ptáček nahoře je z kousků plsti a látek. U kytiček vám napíši postup pro výrobu.

Recept na kytičky

potřebujeme:
  • drátek
  • windowcolor
  • lepidlo s třpytkami (není nutné)
  • průhlednou folii, na kterou se kreslí barvami na sklo

postup:

  • Z drátku ustříhneme 6 kousků asi po 13ti cm.
  • Jednotlivé drátky ohneme v polovině a vytvarujume okvětní lístky se stopkou.
  • Lístky rozložíme na folii.
  • Lístky vybarvíme zvolenou barvou z windowcolor.
  • Případně po okrajích dozdobíme třpytkovým lepidlem.
  • Necháme uschnout 24 hodin.
  • Po uschnutí z lístků vytvarujeme kytičku.
  • Stonek omotáme kusem drátku.
  • Kytička je hotová.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Dani, tak jsem "zkontrolovala" změnu Tvého designu a je to dobré. Tvůj ptáček se fakt povedl, jsi hrdinka dne!!!!

Dana řekl(a)...

Velice děkuji. Jsem ráda že se ti to líbilo, protože je to odborné posouzení, když ty tomu tak dobře rozumíš.

řekl(a)...

mně se moc líbí obojí ale nejsi hrdinka dne nýbrž týdne (měsíce?, roku?,...)

Dana řekl(a)...

tak je to správně to se mi líbí.