pondělí 17. března 2008

nějaké náhrdelníky



Tak jsem se rozhodla zase sem přidat nějaké náhrdelníky. Měla jsem takové větší červené korálky a vůbec jsem nevěděla co z nich udělat. Nakonec jsem se inspirovala na internetu a vznikl z toho tento červený náhrdelník. V dalším příspěvku si budete moci prohlédnout nějaké další moje náušnice.












7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Nazdar Dančo, díky za návštěvu. Máš tady pěkné nové kousky.

Dana řekl(a)...

není zač a děkuji

joli řekl(a)...

Ahoj Danuško, máš to tu hezké.Konečně jsem se ti odhodlala napsat a schválně jestli uhodneš,kdo jsem. Do těch fotek by s mohla dát také ten náhrdelník co jsi mi vyrobila. Moc se mi líbí a nosím ho když si chci vzít něco hezkého na sebe.

Anonymní řekl(a)...

I inclination not agree on it. I think nice post. Especially the title attracted me to read the intact story.

Anonymní řekl(a)...

Amiable fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Anonymní řekl(a)...

Brim over I to but I contemplate the post should have more info then it has.

Anonymní řekl(a)...

Well I to but I contemplate the list inform should acquire more info then it has.