sobota 24. listopadu 2007

Výrobky z korálků 2








Často jsem na internetu a vyhledávám fotky výrobků z korálků a podle nich vyrábím. Tohle je ale případ, kdy jsem náušnice vyrobila podle své fantazie. A nejsou jediné.









9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Milá Danko,
děláš úžasné věci a moc pěkně sis je vyfotila. Fandím Ti.Renča

Josef řekl(a)...

Ahoj Danko!
Byla jsem tu a moc se mi tvůj blog líbí. A super fotky, fakt! Šikula.
Anet

Honza Kubiš řekl(a)...

Ahoj Danýsku da-blogísku!
Také jsem zavítal na Tvůj blog a říkám si "To od někud znám!" A pak mi to došlo. Vždyť jsem skoro všechny ty věcičky viděl na Tobě :))) Jsi opravdu moc šikovná a když v tom budeš pokračovat, tak jednou s Renčou založíte firmu!!! Hodně štěstí *Honza Kubiš*

Radka řekl(a)...

Ahojky Danko,
taky se mi to tady líbí a už se těším, až bude k vidění více výrobků.Ráda se tu budu vracet.Tak hodně zdaru do práce:-) Radka

Dana řekl(a)...

děkuji všem, co mi napsali. postupně přidám více fotek mých výrobků

Markéta (Pošuk) řekl(a)...

Ahoj Dano ty náušnice s těma malinama a ostružinama jsou fakt super. Asi sis je vyrobila teprve nedávno, protože jsem je na tobě ve škole ještě neviděla. :-)

Dana řekl(a)...

já mám doma tolik náušnic, že je nestačím nosit, ale jestli chceš, tak si je do školy vezmu.

řekl(a)...

Ahoj Dančo! fakt super

Dana řekl(a)...

dík