pondělí 3. prosince 2007

Výrobky z korálků 3


Aby nezůstalo jen u nášnic, tak jsem přidala i dva náhrdelníky. Ten černý je podle internetu a ten zelený je podle obrázku z jednoho katalogu.

5 komentářů:

Honza Kubiš řekl(a)...

Ty náhrdelníky vypadají moc hezky! Třeba si můžeš jeden z nich vzít zítra na koncert, ať je vidím "na živo" :-))) *Honza*

Honza Kubiš řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Dana řekl(a)...

Děkuji za komentáře. Dělají mi velikou radost. Omlouvám se, že jsem si je přečetla tak pozdě. Ukážu se s nimi někdy jindy na živo.

řekl(a)...

ty spirálkovitý náušnice z drátků jsou fakt hezký - super nápad, kdybzch měla dost drátků, tak si je taky hned vyrobím

Dana řekl(a)...

no když mi pošleš nějaké zapínátka a háčky do uší, o které jsem tě prosila už před nějakou chvílí, tak ti nějaké ty drátky můžů poslat.