středa 16. dubna 2008

Korálkové panenky

Zjistila jsem, že z korálků jde vytvořit skoro vše. Třeba i panenky. Já si s panenkama nehraji už dávno, ale myslím, že je to pěkná dekorace. 2 z těchto panenek jsem už rozdala: černošku dostal dědeček a bělošku babička. Mě zůstala Číňanka. Ale brzy jí vytvořím kámošku.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vidím, že když si byla ill, tak si měla čas vyrábět. Jak by řekla naše ,, milovaná´´ profesorka Buchtová,, Dano ty buláš školu, jsi ignorant´´ !!! :-)

Anonymní řekl(a)...

:) ahoj Danko tady Pup už sem ti to možná říkal ale ti panďuláci jsou the Best of

Anonymní řekl(a)...

Úplně s tím souhlasím!!! Mohla bys jim třebe dodělat ksichtíky... bylo by super, kdybys třeba udělala Zecha, jak mě škrtí...myslím, že by se jí to určitě líbilo...a mě koneckonců nakonec taky (Pošukovi)!!! :-D !!!

Unknown řekl(a)...

Danuš, vidím, že je tu rušno. Mně se ti pajduláci tež líbí.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Mohla bych s zeptat jestli máš nějaký návod? Prosím odepis na xcolorkax.blog.cz děkuji předem