pondělí 21. dubna 2008

Mamčiny šperky





Tak tenhle je mamčin nejlepší. Bere si ho na různé koncerty a slavnostní příležitosti.
Tak toto jsou mamčiny šperky od mé maličkosti. Zásobuji mamku svými výrobky. Ona vždy říká, že už má těch šperků dost, ale já si nedám říct. Vždyť nemá ani desetinu toho, co mám já.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nechtěla bys tu dát ještě víc bavlnkových náramků??? Přiznávám,mám je totiž radši než než perličky!!! :-)

Anonymní řekl(a)...

CO JE TO ,,SCOUBIDOU´´ ???

Dana řekl(a)...

Pokusím se přidat ještě nějaké bavlnkové náramky, ale asi jich nebude moc, protože mám rozpracován jeden mega a trvá dlouho. Vím, že jsem si na svém blogu povolila anonymní komentáře, ale byla bych ráda aby se tento anonym podepsal. Ráda bych věděla s kým mám tu čest. Scoubidou jsou bužírky.

Anonymní řekl(a)...

Přidej tu zas něco nového!!! A takz ankety, nebo něco podobného!!! Mimochodem, jsem Pošuk a na tan ,,maga´´ se už moc těším!!! Vím, že ti zabral hodně času a taky že je to BOMBA!!!!!!!!!
:-D :-D :-D !!!!!!!!!!!!!!!

Dana řekl(a)...

Tytyty, že připíváš jako anonym. Jak vidíš, tak náramek už má své čestné místečko na mém blogu.